mer sotat





Två bilder till från denna makeup. 

Makeup och styling: jag 
Fotograf: jag

Kommentarer
Postat av: Elin

gud va dålig du är på att uppdatera, kom igen nu!

2010-03-18 @ 11:05:36
Postat av: jenny

Galet fina bilder! Du är grymt duktig. Hittade precis på din blogg och kommer nog in här lite oftare :)



Har även en liten fråga.. alla frågar vilka ögonskuggor som passar till olika ögonfärger...



så,grönbruna ögon? vilken ögonskugga... du får gärna kolla in min blogg och kolla, har en bra bild på mitt öga i min header.. den är lite redigerad men inte ögonfärgen. :)



Tack på förhand. kram

2010-03-22 @ 23:39:06
URL: http://jennyinchains.devote.se
Postat av: Kim B

Hej vad fin du är! :) Bra blogg! jag har en fråga till dig, jag ska på plåtning i Stockholm nästa vecka, jag har fått ett litet sår på näsan aldeles vid näshålet, har köpt Nivea Perfect cover och Maybelline NY cover stick. Tänkte att om det inte hinner läka så bra tills dess så lär jag använda dessa, tror du agenturen bryr sig om att man har ett litet sår vid näsan? Dom retuscherar väl oftast endå? Tack för ditt svar! jag är en kille föresten! :)

2010-05-11 @ 16:52:42
URL: http://metrobloggen.se/kimbrandt
Postat av: josse

varöfr uppdaterar du inte längre? :(

2010-05-16 @ 01:15:14
Postat av: saga

Förstår att det kommer vara tungt att gå tillbaka och se dessa bilder men på något sätt kommer du lyckas le igen. För hennes skulle, du kommer leva livet som hon aldrig fick leva åt henne. För det lovar jag att hon vill. Du kommer ledsen i en evighet, världen kommer bara fortsätta rasa .. men det kommer ljus glimtar och små skratt framför dig i live som bara kommer bli fler och fler. Det är orättvist och du kommer aldrig acceptera att han tog hennes liv men du kommer kunna leva med det. Hur sjukt det än låter. Hon dog son en hjälte som "offrade " sitt liv för att folk ska våga stoppa folk som kör fulla. Du kommer föra hennes släkt vidare, få jobb hon är stolt över att du har och föda barnen som liknar henne. Du kommer berätta fr dina barn alla fina historier om henne och dem kommer förstå att hon är den finaste ängeln av dem alla. All min styrka till dig och din familj. Det kommer sol efter regn .. sköt om dig bruden och lev för sandra!

2012-05-28 @ 07:24:29
Postat av: saga

..

2012-05-28 @ 07:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0